Sprzątanie mieszkań i domów

Utylizacja sprzętu i mebli

Przechowywanie mebli

Przeprowadzki domów i mieszkań

Przeprowadzki firm

Przeprowadzki międzynarodowe

Odwiedź nas

Kontakt

 

 ul. Oliwkowa 9

     54-054 Wrocław

+48 669 872 772

czas-start@o2.pl

Przeprowadzka biura wbrew pozorom nie jest łatwa. Liczna dokumentacja, sprzęty, konieczność prowadzenia działalności, telefony od klientów, konieczność zabezpieczenia danych i dokumentów. Wszystko to sprawia, że dla wielu przedsiębiorców przeprowadzki biura mogą być dużym wyzwaniem. Dotyczy to w szczególności tych firm, które posiadają wiele rzeczy do przewiezienia i nie mogą sobie pozwolić z różnych względów na przestoje działalności.

Przeprowadzka biura bez problemów 

Przeprowadzka biura bez problemów jest możliwa. Z pewnością przeprowadzka biura opiera się na podobnych działaniach, co przeprowadzka domu lub mieszkania. Natomiast w przypadku przeprowadzki biura, konieczne jest zabezpieczenie danych i dokumentów przed utratą danych oraz sprzętów i urządzeń biurowych przed uszkodzeniami. Ponadto przestoje w prowadzonej działalności mogą również stanowić duży problem dla przedsiębiorców, dlatego w większości przypadków konieczne jest zapewnienie szybkiej przeprowadzki, co z pewnością jest wykonalne. Ponieważ wystarczy skorzystać ze sprawdzonej firmy przeprowadzkowej, która w zależności od rodzaju przedsiębiorstwa, jest w stanie przeprowadzić Cię nawet w kilka godzin.

 

Przeprowadzka biura – Wrocław i okolice 

Pierwszym krokiem do przeprowadzki biura jest określenie odpowiedniego dla firmy terminu przeprowadzki. Następnie warto wyszczególnić na kartce rzeczy do zrobienia, jak pakowanie, przygotowanie docelowego miejsca firmy, rozpakowywanie, etc. Z pewnością na etapie planowania przeprowadzki pożądane jest wyznaczenie osób odpowiedzialnych za pakowanie rzeczy firmowych. Jeśli przedsiębiorstwo jest duże, warto podzielić pracowników na zespoły i każdemu z nich wyznaczyć odpowiednie materiały lub sprzęty do pakowania. Przy czym na czele każdego zespołu powinna stać osoba nadzorująca prace zespołowe, która będzie czuwać nad sprawnym i dokładnym pakowaniem się biura do przeprowadzki. Potem należy wybrać doświadczoną i profesjonalną firmę przeprowadzkową i ustalić z nią warunki przeprowadzki wraz z określeniem terminu przeprowadzki.

Wystarczy, że zadzwonisz i wybierzesz dogodny dla siebie termin. Najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie przeprowadzki profesjonalnej firmie przeprowadzkowej Czas- Start

Przeprowadzka biura – jak to zrobić? 

Po wybraniu firmy przeprowadzkowej konieczne będzie podjęcie konkretnych działań, które zakończą się przeprowadzką. Godnym uwagi jest fakt, że organizacja przeprowadzki opiera się na 9 podstawowych krokach, takich jak:

  • zapoznanie pracowników z terminem przeprowadzki,

  • wyszczególnienie zespołów, które będą odpowiedzialne za pakowanie do przeprowadzki,

  • wskazanie pracowników odpowiedzialnych za nadzór nad zespołami,

  • zgromadzenie niezbędnych do pakowania rzeczy,

  • zabezpieczenie danych i dokumentacji

  • dopilnowanie zapakowania całego biura,

  • przekazanie rzeczy do przeprowadzki,

  • odbiór rzeczy,

  • rozpakowanie rzeczy w nowym biurze.

 

Termin przeprowadzki biura 

Ustalenie terminu przeprowadzki biura jest bardzo ważne. Oczywiście termin przeprowadzki powinien być na tyle odległy, aby można było zgromadzić odpowiednią ilość kartonów na przeprowadzki i worków, a pracownicy mogli bez problemu spakować biuro. Poza tym termin przeprowadzki biura powinien uwzględniać również wydarzenia firmowe. Przy czym niewskazane są przeprowadzki w okolicy ważnych wydarzeń firmowych, jak np. eventy lub dni otwarte.

 

Zapoznanie pracowników z terminem przeprowadzki biura 

Pracownicy powinni być zapoznani odpowiednio wcześnie z terminem przeprowadzki biura, dzięki czemu będą mogli się do niej przygotować. Ponadto na tym etapie warto wskazać zespoły, które będą odpowiedzialne za pakowanie do przeprowadzki, a następnie pracowników odpowiedzialnych za nadzór nad zespołami.

 

Zgromadzenie niezbędników do pakowania biura do przeprowadzki

Przed przeprowadzką musisz zgromadzić niezbędne rzeczy do pakowania biura. Wśród nich należy wymienić przede wszystkim kartony na przeprowadzki, folię stretch, folię bąbelkową, a także mocną taśmę klejącą i worki foliowe. Poza tym pamiętaj przy tym, że lepiej zgromadzić więcej pudełek niż za mało. Oczywiście kartony na przeprowadzki, jak i pozostałe rzeczy możesz kupić w marketach, takich jak np. Obi lub Leroy Merlin <https://www.leroymerlin.pl/>.

 

Zabezpieczenie danych i dokumentacji na czas przeprowadzki biura 

Przed samą przeprowadzką niezbędne jest również zabezpieczenie danych oraz dokumentacji na czas przeprowadzki biura. Z pewnością ochrona danych jest ważna, dlatego, jeśli nie chcesz narażać się na odpowiedzialność finansową, zadbaj o to, aby dokumentacja i dane nie przedostały się w ręce osób trzecich.

 

Pakowanie biura do przeprowadzki 

Pakowanie biura do przeprowadzki, mimo że jest żmudne, jest jednak konieczne. Oczywiście nie musisz tego robić samodzielnie – ani Ty, ani Twoi pracownicy. Oczywiście, niektóre firmy, w tym firma przeprowadzkowa Czas – Start <https://czas-start.pl/kontakt>, oferują swoim klientom również pakowanie do przeprowadzki, dlatego ani Ty, ani Twoi pracownicy, nie muszą tego robić samodzielnie. Możesz to zlecić pracownikom firmy przeprowadzkowej. Niewątpliwie dzięki skorzystaniu z takiej usługi, oszczędzisz swój czas, nerwy, pieniądze, a przy tym zapewnisz bezpieczeństwo przewożonym sprzętom.

 

Przekazanie rzeczy do przeprowadzki biura

Jeśli nie zdecydowałeś się na zlecenie pakowania do przeprowadzki firmie przeprowadzkowej i zrobisz to samodzielnie, kolejnym etapem będzie przekazanie rzeczy do przeprowadzki. Pamiętaj jednak, że to od tego, w jaki sposób zapakujesz rzeczy zależy, czy sprzęt nie ulegnie uszkodzeniu.

 

Odbiór rzeczy po przeprowadzce biura i rozpakowanie ich

Firma przeprowadzkowa przewiezie biuro pod wskazany w zleceniu adres. Tylko musisz je tam odebrać lub osoba przez Ciebie upoważniona. Następnie musisz rozpakować przewiezione rzeczy i zacząć aranżować biuro zgodnie z własnymi preferencjami. Oczywiście jesteś wypoczęty i zadowolony, bo przeprowadzka poszła szybko, sprawnie i bezstresowo.

 

19 lipca 2022

Jak przeprowadzić biuro – przeprowadzka biura we Wrocławiu

Jak przeprowadzić biuro - przeprowadzka biura Wrocław
Przewieziemy twoje meble, sprzęt RTV i AGD, kanapę na terenie Wrocławia i okolic. Zapakujemy kartony, skręcimy i rozkręcimy meble.